• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ 
next    /  2 prev
روشنگری در خصوص اخبار اخیر شبكه فساد اقتصادی توزیع كودهای شیمیایی

  در پي انتشار اخبار حاكي ازوقوع فساد اقتصادي درشركت پتروشيمي شيراز و دستگيري 14 نفر از كاركنان و دلالان كودشيميايي در منطقه مرودشت مراتب ذيل جهت شفاف سازي اذهان عمومي تقديم مي گردد :

شناسايي وكشف شبكه فساد اقتصادي در منطقه به درخواست و هماهنگي كامل با اين شركت و دستور مقام محترم قضايي و توسط سربازان گمنام امام زمان(عج)انجام پذيرفته است .

    باند كشف شده با اخلال و فساد در توزيع انواع كودهاي شيميايي بصورت گسترده فعاليت داشته و شامل افراد متعددي از بخش هاي مختلف فعال در حوزه توزيع كودهاي كشاورزي منطقه و 6 نفر از كاركنان رده پايين پتروشيمي شيراز بوده كه اقدام به سرقت از اين شركت نموده اند .

    قابل ذكر است كه كودهاي مكشوفه تنها متعلق به شركت پتروشيمي شيراز نبوده و كودهاي توليدي مربوط به ساير شركتهاي توليد كننده كودهاي شيميايي نيز بوده است .

    ضمن تشكر از دستگاه محترم قضايي و سربازان گمنام امام زمان (عج) شركت پتروشيمي شيراز درخواست رسيدگي كامل به موضوع سرقت مذكور جهت احقاق حقوق خود و همچنين برخورد قاطع با عاملين اين فساد اقتصادي از هر طبقه را دارد .

 بعنوان راهكار مناسب جهت مبارزه با اين گونه فسادهاي اقتصادي و پيشگيري مي بايستي از طريق حذف پتانسيل هاي فساد اقدام شود كه درخصوص كودهاي شيميايي تكليف پتروشيمي ها به فروش كود اوره يارانه اي با قيمت 6125 ريال در هركيلو در مقابل قيمت واقعي بورسي اين كالا كه درمحدوده 20000 ريال در هر كيلوگرم است همواره اين جذابيت را در افراد خاطي جهت  اينگونه سوء استفاده ايجاد مي نمايد و راهكار مؤثر، تمكين وزارت جهاد كشاورزي به رأي ديوان عدالت اداري درخصوص خريدكود اوره با قيمت ارائه شده در بورس مي باشد.

روابط عمومي شركت پتروشیمی شيراز

امتیاز :  ۳.۷۵ |  مجموع :  ۴

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0