• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۲/۰۲/۲۴ 
دیدار فرماندار شهرستان مرودشت با مهندس حیدرنیا مدیرعامل شركت پتروشیمی شیراز

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل :

 دکتر خوشبخت فرماندار محترم شهرستان مرودشت روز شنبه ۲۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ ضمن بازدید از شرکت پتروشیمی شیراز طی جلسه ای  با مهندس حیدرنیا مدیرعامل محترم این شرکت دیدار و گفتگو کرد.

در ابتدای این نشست، مهندس حیدرنیا ضمن خوشامدگویی  و ابراز خشنودی در مورد برگزاری چنین جلساتی که موجب هم‌افزایی و رشد منطقه می‌شود گفت: همکاری‌ها و فعالیت‌های مشترکی بین مدیران شهرستان و شرکت پتروشیمی شیراز انجام شده و امیدواریم این همکاری‌ها  افزایش یابد.

وی در ادامه با تشکر از زحمات مدیران و مسئولان شهرستان مرودشت اظهار داشتند: به لطف الهی و تلاش‌های انجام‌شده، این شرکت به‌ طور جدی در حال فعالیت و تولید می باشد و ضمن مهم برشمردن فعالیت‌ها در زمینه مسئولیت اجتماعی گفت : این وظیفه، در مأموریت و چشم‌انداز شرکت پتروشیمی شیراز به وضوح ترسیم و هدف‌گذاری شده است.

در ادامه مهندس حیدرنیا  ضمن ارائه گزارشی از اقدام‌های مسئولیت‌ اجتماعی شورای راهبردی این شرکت‌ بیان داشت : مسئولیت‌های اجتماعی  یکی از ارکان کارکردی پتروشیمی شیراز است که با ارزیابی دقیق و مؤثر آن می‌توان انتظارهای جامعه پیرامونی را در زمینه مسئولیت‌های اجتماعی محقق و رضایت مردم را فراهم کرد.

بر اساس همین گزارش دکتر خوشبخت  فرماندار مرودشت نیز طی سخنانی بابت مساعدت و همکاری شرکت پتروشیمی شیراز با مجموعه اداری شهرستان مرودشت و نگاه ویژه به این شهرستان و اقدامات در زمینه مسئولیت های اجتماعی تقدیر و تشکر کرد و در خصوص راهکارهای هم‌افزایی و تعامل هرچه بیشتر فی‌مابین تأکید کردند.

امتیاز :  ۳.۰۰ |  مجموع :  ۲

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0