· شناسایی و بکارگیری تکنولوژی های نوین بر اساس نیاز بازار
· ارتقاء سطح دانش فني شركت و ارائه آخرين دستاوردهاي جهاني در ارتباط با معضلات موجود
· ايده پردازي و تحليل شرايط فني – اقتصادي
· عملي نمودن و اجراي نتايج حاصل از انجام پروژه هاي تحقيقاتي در واحدهاي عملياتي شركت
· شناسایی و رفع مشکلات فرآیندی، گلوگاه ها و عوامل مؤثر بر کاهش راندمان و استمرار تولید
· تغییر در فرآیند تولید برای افزایش کیفیت محصولات با نگرشی مشتری محور و با هدف افزایش ارزش افزوده محصولات
· تعامل با بخش تحقیقات بازار در مدیریت بازاریابی و فروش |
|
· انجام
همکاری هاي پژوهشي با بخش HSE شركت به منظور حفظ محیط زیست و سلامت جامعه،
مانند همكاري در زمينه اجراي
طرح مكانيسم توسعه پاك ( CDM)
· توسعه
همكاريهاي پژوهشي مشترك با مؤسسات داخلي از قبيل دانشگاه ها ، پژوهشگاه صنعت نفت،
پارك علم و فناوري فارس و ساير موسسات
پژوهشي و بهره گيري هدفمند از پتانسيل هاي آنها
· شركت
در گردهمايي ها و مجامع علمي پژوهشي داخلي و خارجي با هدف ارتقا سطح دانش و آگاهي
محققين مركز
· انجام
مطالعات PFS و FS جهت توسعه سرمايه گذاري ها در راستاي توليد محصولات جديد و متنوع
در شركت
· بررسي
شرايط محيطي دروني و بيروني شركت و انواع محرك هاي اقتصادي و مالي داخلي و خارجي
تاثير گذار بر روند فعاليت هاي توليدي و توسعه اي شركت